دانلود(مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فرزند پروری)

دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فرزند پروری در 33 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فرزند پروری|39016063|ahvazifile|مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف فرزند پروری,دانلود مبانی نظری مدل های فرزند پروری,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد فرزند پروری,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های فرزند پروری,دانلود چارچوب نظری فرزند پروری,آریا فایل
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فرزند پروری هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم فرزند پروری در 33 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتی از متن:

شیوه های فرزندپروری
پژوهش های مختلف شیوه های فرزندپروری را همراه با تمرین ها و رفتارهای تربیتی خاص آن ایجاد کرده اند . به عقیده اوکاگالی و استرنبرگ ( 1993 ) در ایالات متحده ، علاقه به فرزندپروری و ایجاد رفتارهای مستقل در برابر رفتارهای همرنگی حداقل از دو منبع ناشی می شود : 1- فرضیه کوهن ( 1969 ) مبنی بر این که خودگرایی که لازمه شغل پدر است ، تا اندازه ای در خودگرایی که او در کودکان خود به عنوان یک ارزش می داند انعکاس می یابد . 2- پژوهش پیاژه ( 1965 ) در مورد پیامدهای روابط مبنی بر استقلال در برابر همرنگی بزرگسالان و کودک ، برای رشد شناخت و اخلاق کودکان ( ملک پور ، 1382 ) .
سبک والدینی یک الگوی کلی مراقبت کردن است که بافتی برای رفتارهای تربیتی فرزند – والدین فراهم می آورد ولی به مجموعه ی خاصی از اعمال تربیتی والدین اطلاق نمی شود . رابینسون ، گامبل و بلسکی ، شیوه های فرزندپروری را به عنوان سبکی از پرورش کودک می دانند که در آن ، کودک ظرفیت مورد نیاز را برای رفتار مؤثر با توجه به خصیصه های بوم شناختی در طی دوره های کودکی ، نوجوانی و بزرگسالی کسب خواهد کرد . شیوه های فرزندپروری ، آماده کردن کودک برای قرار گرفتن در راهی است که می باید آن را طی کند و پس از طی مراحل زندگی ، بازگشتی وجود نخواهد داشت . شیوه های فرزندپروری به عنوان یک مجموعه یکپارچه از نگرش های والدین ، اهداف و مقوله هایی از وظایف والدینی ، تعریف می گردد و فرض می شود جوی عاطفی برای ارتباط والد – کودک خلق می نماید . هولدون و میلر ( 1999 ) و روتبام و ویز ( 1999 ) ، مطرح ساختند که تربیت کردن نتیجه یک فرایند دوقطبی است که روابط قوی به هم پیوسته و حضور پدر و مادر و کودک را در بر گیرد ( ود و کندلر ، 2001 ) .
شیوه های فرزندپروری به عنوان یک مجموعه ی کلی از نگرش های تربیتی ، هدف ها و الگوهایی از تمرین های تربیتی تعریف می شود و فرض می گردد که یک فضای عاطفی در ارتباط والد – کودک خلق می نماید و بر اجتماعی سازی کودکان از سوی والدین تاثیر می گذارد ( وود ، ملید ، سیگمن ، وونگ و چو ، 2003 ) . یافته های ملود و همکاران ( 1994 ) و زایاس ( 1994 ) به روشنی نشان می دهد برخی تعاریف از سبک های والدینی ، معانی مختلفی دارد و ممکن است شیوه های فرزندپروری مختلف در گروه های فرهنگی متفاوت ادغام شوند ( بامریند ، 1991 ) .
اگرچه رفتارهای تربیتی خاص از قبیل کتک زدن و سر کودک داد زدن ، ممکن است روی رشد بچه اثر گذار باشد ولی در نظر گرفتن یک رفتار خاص بطور جدا در سبک های تربیتی احتمالاً ما را گمراه خواهد ساخت . برخی نویسنده ها به این توجه نموده اند که تمرین های تربیتی معین در پیش بینی وضعیت مطلوب کودک نسبت به الگوهای گسترده رفتارهای تربیتی والدین اهمیت کمتری دارند . اکثر پژوهش گرانی که سعی می کنند این قلمرو رفتارهای والدینی گسترده را تشریح کنند براساس مفهوم بامریند از سبک والدینی بدان پاسخ می گویند . بامریند سازه سبک والدینی را فصلی از تغییرات نرمال می داند که در تلاش والدین جهت کنترل و اجتماعی ساختن فرزندانشان ایجاد می گردد . دو نکته بنیادی در فهم این تعریف وجود دارد . اول این که سبک والدینی به تشریح تغییرات بهنجار در والدین معنا می شود ، از طرف دیگر تیپولوژی سبک والدینی که بامریند ایجاد کرده رفتارهای والدینی منحرف از قبیل قدرت ورزی را در بر نمی گیرد . دوم این که بامریند فرض می کند که سبک والدینی نرمال پیرامون بافت کنترل دور می زند . اگرچه ممکن است والدسن در چگونگی تلاش برای کنترل یا اجتماعی ساختن فرزندانشان و گستره ی فعالیت هایی که انجام می دهند تفاوت داشته باشند ، فرض می شود که نقش اولیه همه والدین تاثیرگذاری ، آموختن و کنترل کودکانشان است ( بامریند ، 1991 ) .



اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.


مطالب دیگر:
📖دانلود پاورپوینت اکسیژن📖دانلود پاورپوینت APN چیست📖دانلود پاورپوینت شیر📖دانلود پاورپوینت شهادت آب📖دانلود پاورپوینت سيستم های اطلاعات مديريت پيشرفته📖دانلود پاورپوینت سوالات متن مطالعات اجتماعی پایه هشتم (دوره اول متوسطه ) بخش تاریخ📖دانلود پاورپوینت جانشینی نوکلئوفیلی آروماتیکها📖دانلود پاورپوینت جشنواره جابرابن حیان📖دانلود نمونه سؤالات آزمون فنی حرفه ای نصب و تعمیر کولر گازی pdf📖طرح لایه باز عرقیات گیاهی عرق نعنا📖دانلود پاورپوینت مايعات و جامدات📖دانلود پاورپوینت مادسیج📖دانلود پاورپوینت مادسیج یعنی دهکده علم و دانش ایران📖دانلود پاورپوینت لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)📖دانلود پاورپوینت كلیله و دمنه 1📖دانلود پاورپوینت كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد📖دانلود پاورپوینت قوه قضاییه (درس 6 مطالعات اجتماعی هشتم)📖دانلود پاورپوینت قانون اصلاح ماده (13) قانون مواد خوردني، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي📖دانلود پاورپوینت فولاد ابزار📖کارآموزی مدرسه📖مراحل ساخت ساختمان📖دانلود پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه های نرم افزاری MS Project Tutorial📖دانلود پاورپوینت مدیریت محیط زیستی📖دانلود پاورپوینت مدیریت زخم های فشاری📖دانلود پاورپوینت مديريت اقتضائی