دانلود(مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم مهارتهای مدیریتی)

دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم مهارتهای مدیریتی در 43 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نمبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم مهارتهای مدیریتی|39016057|ahvazifile|مبانی نظری و سوابق تحقیق تعاریف مهارتهای مدیریتی,دانلود مبانی نظری مدل های مهارتهای مدیریتی,ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ابعاد مهارتهای مدیریتی,سوابق پژوهش و مبانی نظری نظریه های مهارتهای مدیریتی,دانلود چارچوب نظری مهارتهای مدیریتی,آریا فایل
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم مهارتهای مدیریتی هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق پژوهش تعاریف و مفاهیم مهارتهای مدیریتی در 43 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده.


مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتی از متن:

مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی
مهارت در فرهنگ دهخدا به معني زيرکي و رسايي در کار و استادي و زبردستي است. مهارت يک قابليت يادگيري است يا به زباني ديگر استعداد انجام يا پيش بيني نتايج با حداقل صرف زمان و انرژي است. مهارت به توانایی‌های قابل پرورش شخص که در عملکرد و بقای وظائف منعکس می‌شود گفته می شود. بنابراین منظور از مهارت توانایی به کار بردن مؤثر دانش و تجربه شخصی است. ضابطه اصلی مهارت داشتن، اقدام و عمل مؤثر در شرایط متغیر است. مهارت، در حقیقت به قابلیت مستمر فرد در انجام سریع و دقیق یک وظیفه اطلاق می شود. پس مهارت عملی است که سه فاکتور زمان و انرژی و عملکرد در آن نقش دارند، از این رهیافت است که کسب مهارت نیازمند تمرین و تجربه است یا به تعبیری دیگر به هر عملی که در آن بتوان تجربه و تمرین داشت , می توان مهارت اطلاق کرد. اما برای کسب مهارت در هرچیزی، بایستی ویژگیهای آن یا به عبارتی دیگر، عناصر سازنده آن را در نظر گرفت. اولین ویژگی و خصوصیت یک مهارت علم است، یعنی برای انجام هر کاری بایستی دانش مربوط به آن را داشته باشیم و شناخت کلی از ماهیت آنچه را که می خواهیم بدانیم، کسب نماییم. (ابوالعلایی ، 1385 )
پرورش مهارتهای مدیران در دهه های گذشته بیش از پیش مورد توجه پژوهشگران و صاحبنظران سازمان و مدیریت قرار گرفته است. اغلب مقالات و کتاب های مهارت های مدیریت تلاش می کنند مهارتهايی را به مدیران بیاموزند که از طریق آن بتوانند رفتار خود و زیردستانشان رابه نحوی موثرتر کنترل کنند. این کتب دیدگاههای نظری را با نتایج حاصل از موفقیت های مدیران و دستاوردهای سازمان های کامیاب تلفیق می کنند تا زمینه های به کارگیری راهکارهای عملی موجود را برای مدیران فراهم سازند از این طریق پرورش مهارتهای مدیریتی می تواند مستقیماً به بهبود عملکرد مدیران منتهی شود. صاحبنظران مختلف در بیان مهارت های مدیران بیش ازهمه به مهارت هائی مانند: خویشتن شناسی و مدیریت زمان و مدیریت استرس و تفکر خلاق و حل مسئله و تصمیم گیری و برقراری ارتباط موثر) شامل مهارت های گوش سپردن و نگارش سخنرانی و اداره جلسات و...) اعمال نفوذ و قدرت و ایجاد انگیزه و هدایت و حتی بودجه بندی و تخصیص منابع اشاره نموده اند. (غفوری ، 1389 )



فهرست مطالب:مقدمه
مفهوم شناسی مهارت های مدیریتی
مهارت های فنی
الزامات مهارت هاي فني بر اساس مدل كاتز
مهارت های انسانی
الزامات مهارت هاي انساني بر اساس مدل كاتز
مهارت های ادراکی
الزامات مهارت های اداراکی بر اساس مدل کاتز
اجزا مهارت انسانی از دیدگاه هرسی و بلانچارد
انواع مهارت‌هاي مديريتي
دسته‌بندي كاتز
دسته بندي ميتنزبرگ
مهارتهای برتر مدیریتی وتن و کامرون
برنامه هاي جايگزين پروري و مديريت استعدادها
یکپارچه کردن برنامه‌های توسعه شغلی کارکنان
تشویق برنامه های توسعه پیشگیرانه و قابل پیگیری
ارزیابی راهکارهای تکنولوژی
دشواري‌هاي برنامه‌هاي جانشيني
محدود كردن پرورش افراد براي تصدي يك شغل و مسئوليت مديريتي
شناسايي و معرفي افراد بدون بهره‌گيري از روش‌هاي معتبر
رها كردن فرايند توسعه كاركنان پس از گزينش افراد مستعد
فقدان حمايت و تقويت مديريت ارشد سازمان از برنامه‌هاي جانشيني
ابعاد اصلی یک سیستم جانشین پروری موفق
پیشینه پژوهشمنابع


اگر از این مطالب رضایت نداشتید میتوانید در این قسمت جستجوی سایت مطالب مشابه فایل را ببینید.


مطالب دیگر:
📜نمونه سوال آزمون ICDL📜38 نمونه سوال فصل چهارم ریاضی دوم دبستان اعداد سه رقمی - فایل word📜نمونه سوالات عمومی ویژه آزمون های استخدامی در سال 94📜نمونه سوالات ویژه آزمون استخدامی بانک ها در سال 94📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته اقتصاد اسلامی،قبل از سال93 و سال93📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته برق گرایش الکترونیک -قبل از سال 93 و سال 1393📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته پترولوژی-قبل از سال 93 و سال 1393📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان-قبل از سال 93 و سال 1393📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته آموزش ریاضی ، قبل از سال93 و سال93📜نمونه سوالات کارشناسی ارشد پیام نور رشته آمار ریاضی،قبل از سال93 و سال93📜جزوه معادلات دیفرانسیل به همراه نمونه سوالات📜دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی (1000سوال)📜جزوه کامل گرامر زبان انگلیسی سال اول دبیرستان همراه با نمونه سوال و پاسخ📜مقایسه‌ی تطبیقی شاخص‌های تحقیق و توسعه در کشورهای: ایران، کره جنوبی، مالزی و ترکیه30صفحه📜نیترات و مضرات آن در آب آشامیدنی📜پاورپوینت طب فشاری و ماساژ درمانی41اسلاید📜پاورپوینت پوزیشن مادر در لیبرو زایمان30اسلاید📜پاورپوینت رشد و تکامل کودک1 -45 اسلاید📜پاورپوینت واکسیناسیون74اسلاید📜کارت حافظ قرآن(لایه باز)📜بررسی مطالعاتی روش ارزیابی پوسچر در ارگونومی شغلی📜تحقیق انژکتورها 22 صفحه📜معرفی ار.یو.پی RUP📜بررسي روشهاي تعيين پايداري مكانيكي گريس و ارائه يك روش جديدي جهت تعيين پايداري مكانيكي آن 📜اساس نامه بورس اوراق بهادار